wtorek, 5 listopada 2013

Kiedy wróciłam z wakacji!

Kiedy wróciłam z wakacji, i byłam na lotnisku, usiadłam na ławce i otworzyłam sekretnik, zamyślałam się, wydawało mi się że skąś leci muzyka, nagle zobaczyłam mojich przyjaciół, wszyscy razem śpiewaliśmy, było cudownie.Kiedy wróciłam do realnego świata usłyszałam głos Francesci,czekała na mnie.
- Oh, Fran jak ja się za tobą stęskniłam!
- Violu, nareszcie się widzimy! - powiedziała z radością Fran.
Jutro miała odbyć się impreza w studiu 21, w stylu lat 80.
- Fran, idziesz na jutrzejszą imprezę?
- Jutrzejszą? Impreza jest dziś! - odpowiedziała ze zdziwieniem.
- Dziś?
- Dziś!
- O której godzinie? - zapytałam
- Sprawdzę w walizce, mam zaproszenie.
Francesca otwierała walizkę ale, tam nie było jej rzeczy tylko jakiegoś chłopaka, miał na imię Diego pisało na walizce.
- Ale to nie moje rzeczy! jak ja teraz pójdę na imprezę! mam tylko to co mam na sobie!
- Zadzwoń do mamy na pewno znajdą twoje rzeczy, a coś na imprezę pożyczysz coś ode mnie!
- Dzięki, Viola mogę na ciebie liczyć!



                              The End

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz